niedziela, 22 grudnia 2013

Avon Planet Spa odżywczy krem do rąk, stóp i łokci z masłem shea czyli moja avonowa nostalgia;)

   Święta tuż, tuż, przygotowania idą pełną parą, a ja tymczasem przychodzę do Was z recenzją kremu do rąk, stóp i łokci z serii Planet Spa marki Avon.
    Z produktem tym zetknęłam się jeszcze za czasów licealnych czyli kilka lat temu. Byłam wtedy wielką fanką kosmetyków Avon. Obecnie jednak jest tak duży wybór kosmetyków, że po produkty Avonu sięgam dość rzadko.
  Pierwszy raz produkt ten kupiłam siostrze w prezencie urodzinowym w całym zestawie kosmetyków Planet Spa z masłem shea. Wstyd się przyznać, ale skończyło się tak, że zapach tego kremu spodobał mi się do tego stopnia, że... zużyłam jej pół opakowania;) Przez jakiś czas kupowałam produkty z tej serii, która w owych licealnych czasach wydawała mi się niemal luksusowa;) Po jakimś czasie zapomniałam o tym kremie, a produkty z Avonu zamawiałam coraz rzadziej, aż w końcu w ogóle z nich zrezygnowałam. Aż do września tego roku, kiedy to przypadkiem w ręce wpadł mi katalog Avon. Krem był w promocyjnej cenie 20zł w zestawie z peelingiem do rąk i stóp. Przypomniałam sobie wtedy o beztroskich licealnych czasach oraz o tym zapachu, który wtedy tak mi się podobał, z którym miałam wiele pozytywnych wspomnień i skojarzeń. Zamówiłam więc bez wahania:)

Kilka słów od producenta:
Znakomicie poprawia wygląd i kondycję mocno przesuszonej skóry, np. stóp, łokci czy kolan. Nawilża, natłuszcza i koi łuszczącą się, podrażnioną skórę, natomiast aloes i wit. E działają kojąco, nawilżająco i ochronnie. 

Moja opinia

Opakowanie
Produkt zamknięty jest w niewielkim plastikowym słoiczku zawierającym 75ml produktu.


Opakowanie
Konsystencja
Jest dość lekka i gładka, typowa dla balsamu, dzięki czemu aplikacja jest bardzo przyjemna.



Wewnątrz


Zapach
Specyficzny, trudny do określenia , producent opisuje go jako tropikalny. Bardzo mi się podoba, ale to już kwestia indywidualna. Nie znam innego produktu o podobnym zapachu. Niemniej gdybym miała smarować nim całe ciało byłby dla mnie trochę zbyt intensywny.
 
Działanie
Jest to krem przeznaczony do skóry dłoni, łokci oraz stóp. Ja używam go głównie do stóp. Smaruje stopy tym kremem przed snem, a następnie zakładam bawełniane skarpetki.  Krem pozostawia na skórze delikatny film ochronny, dobrze nawilża oraz natłuszcza skórę, nie jest jednak takim tłuściochem jak np. balsam z masłem shea z Organique. Zapach utrzymuje się przez kilka godzin. Czasem powierzam mu też rolę balsamu do rąk i również bardzo dobrze się sprawdza. Nie uzywam go natomiast do łokci, ponieważ moje łokcie nie są jakoś specjalnie wysuszone, więc nie wymagają szczególnej pielęgnacji.
Za jakiś czas pojawi się również recenzja peelingu z tej samej serii.

Moja ocena
5/6

Jakie kosmetyki do stóp polecacie?
I oczywiście jak tam przygotowania do Świąt?

Mój Bałwanek.


Ja na pewno jeszcze będę tu zaglądać:)


17 komentarzy:

  1. mam ogromna słabość do tego kosmetyku, bo pachnie jak moje ulubione lody z czasów dzieciństwa!!!! :D LOVE

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaintrygowałaś mnie tym zapachem,ciekawe jaki jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/gold-accent.html
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam akurat tego kremu, ale ogólnie uważam, że ta seria im się nawet udała:). Ja lubię np. maseczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczki też mnie kuszą, chyba wypróbuje którąś:D

      Usuń
  5. Dla mnie to ideał jeśli chodzi o pielęgnację stóp <3 Z tego co się orientuję to w styczniowym katalogu jest za 9,90zł, więc warto :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to miło bo powoli mi się kończy ten kremik:)

      Usuń
    2. za taką cenę z przyjemnością zamówię :D

      Usuń
  6. mam kilka perełek z Avonu - między innymi bazę czy żelowe kredki :)
    ja jeszcze ideału do stóp nie znalazłam - mam niestety bardzo wymagającą skórę
    ale w połączeniu z domowym zabiegiem parafinowym wspaniale podkręca się efektywność kremów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nie mam bardzo wymagającej skóry jeśli chodzi o stopy:)

      Usuń
  7. Ogólnie bardzo rzadko stosuję kosmetyki z avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie go wypróbuję, lubię tą linię kosmetyków Avona, mi służą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ufam trochę Avonowi ale nie powiem, bardzo interesujący ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.

Jeśli jednak nie czytasz nie komentuj i nie pisz głupot;) Proszę nie zostawiaj linków, to nie jest miejsce na Twoją reklamę. Komentarze zawierające linki będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...