sobota, 24 maja 2014

Revlon Parfumerie China Flower i Pink Pineapple.

Cześć Dziewczyny!
Jakiś czas temu pisałam o pachnącym lakierze Revlon w odcieniu Orange Blossom. Dziś chciałam zaprezentować pozostałe dwa odcienie, które posiadam: Pink Pineapple i China Flower.

Pink Pineapple

Niestety lakier był ostatni i trafiła mi się przybrudzona buteleczka.
Jasnoróżowy lakier, według mnie kolor ten jest bardzo uniwersalny i subtelny,  nadaje się na wiele okazji. Dodatkowo pięknie błyszczy. Dokupiłam go do dwóch pozostałych odcieni, które już wcześniej otrzymałam w prezencie.
Niestety ten lakier w przeciwieństwie do dwóch pozostałych do pełnego krycia potrzebuje nawet trzech warstw lakieru. Za to używając jednej warstwy może się sprawdzić w roli lakieru do frencza, choć trzeba się postarać, ponieważ lakier potrafi smużyć. Zapach lakieru jest ananasowy i utrzymuje się do trzech dni, najbardziej intensywnie pachnie pierwszego dnia. Osobiście nie lubię ananasów, ale sam zapach mi się podoba i w żaden sposób mnie nie drażni. Trwałość w przypadku tego koloru to u mnie 5 dni bez odprysków (oczywiście na bazie). Orange Blossom utrzymał się zatem o jeden dzień dłużej. Ze zmywaniem nie ma najmniejszych problemów.


China Flower

Piękna błyszcząca czerwień. Do pełnego krycia wystarczają dwie warstwy. Co ciekawe zauważyłam, że schnie najszybciej z całej trójki (ok. 10min). W przypadku tego koloru trwałość wyniosła 5 dni bez odprysków. Niestety kwiatowy zapach tego lakieru nie przypadł mi do gustu. Pewnie dlatego, że preferuję owocowe zapachy. Na szczęście zapach utrzymywał się 2 dni, w kolejnych dniach był już praktycznie  niewyczuwalny. 


Oba lakiery mają lekko wodnistą konsystencję i szczupłe pędzelki (pędzelek można zobaczyć w tym poście). Buteleczka zawiera 11,7ml lakieru i w cenie regularnej kosztuje 19,99zł, dlatego najkorzystniej było go nabyć podczas promocji -49%. Osobiście jestem zachwycona tymi lakierami, choć do pełni szczęścia potrzebowałabym 7dniowej trwałości. W pewnym sensie rekompensują mi to piękne buteleczki;)

Który bardziej Wam się podoba?

88 komentarzy:

  1. Za każdym razem jak widzę te buteleczki to się nimi zachwycam :) Czerwień jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście buteleczki zachwycają. Ostatnio lubię czerwień na paznokciach, ale ten jasny kolorek jest równie śliczny :). A trwałość mają bardzo fajną. 5 dni to dla mnie sporo :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo słyszałam już o tych lakierach i coraz większą mam na nie ochotę. Te dwa odcienie są piękne, klasyczne i takie uniwersalne. Ach, chyba trzeba będzie powiększyć moją lakierową kolekcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też bardzo podobają się te buteleczki i żałuję, że nie kupiłam chociaż jednego na tej promocji w Rossmannie :( Obydwa kolory śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ten jasny wymaga tyle warstw, ale czerwień pociesza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne odcienie ;) i buteleczka przyciąga wzrok

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaką ma ładną buteleczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwień jest przepiękna:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mają bardzo błyszczące wykończenie,podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawią mnie te lakiery, ale faktycznie raczej w cenie promocyjnej
    ten pierwszy kolorek prześliczny, an pewno jeszcze ładniej będzie się prezentował przy opalonych dłoniach

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne odcienie : ) Super efekt

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie czerwień wygrywa! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześwietne kolory! Jaka szkoda, ze u mnie na paznokciach od pewnego czasu jest tylko odżywka ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kolory, ja mam różowy i chciałabym jeszcze drugi od dołu. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oba są ładne ale czerwony to po prostu piękność! w moim rossmannie ich nie widziałam:/

    OdpowiedzUsuń
  16. kurcze, a miałam go w koszyku na promocji w Rossmanie i nie kupiłam.. ten jasny jest idealny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buteleczki są bardzo ładne ;)
    Piękna czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę koniecznie kupić te lakiery!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne kolory ,świetnie wygladają na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  20. Czerwień przepiękna. No i elegancka buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. czerwień to jednak czerwień, pięknie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam podobny lakier do tego różu, ale niestety nie pachnie :(

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie masz ładne paznokcie !
    bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Każdy ma swój urok :)
    do lekkich stylizacji ten pierwszy,ale czerwień jest genialna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Oba kolory mi się bardzo podobają, ciekawi mnie ich zapach może się skuszę na następnej promo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach różowego mi się podoba, ale czerwony to juz nie bardzo

      Usuń
  26. Oczywiscie, ze czerwien;) mam go, ale przy dwoch warstwach nadal przebijaja mi biale koncowki;((

    OdpowiedzUsuń
  27. buteleczki urocze :) Revlonowe lakiery uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale mnie kuszą te lakiery, (nie)stety ostatnio tyle lakierów mi przybyło, że nie skuszę się tym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Buteleczki mają cudowne ;) zdecydowanie wolę czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. opakowanie mają śliczne, nowoczesne bardzo mi się podobają i kolorki w moim guście ten pierwszy zdecydowanie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Strasznie mi sie one podobają!

    OdpowiedzUsuń
  32. Oba lakiery są mega kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny kształt buteleczki i moim zdaniem Pink Pineapple wygrywa z China Flower.Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że u mnie w okolicy nie ma szaf Revlon bo pewnie bym się skusiła na jakiś lakier z tej serii. Oba kolory są ładne ale chyba też wolałabym owocowe zapachy niż kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatkowy zapach nie przypadł mi specjalnie do gustu

      Usuń
  35. Oba kolory w moim guście, szkoda tylko, że u mnie brak szaf Revlon a Douglas ma kilka sztuk i najgorszych kolorach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie akurat są w najbliższym Rossmannie, ale to prawda ogólnie są słabo dostępne..

      Usuń
  36. Bardzo podoba mi się ten różowy, chyba sobie go kiedyś sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No piękny jest tylko szkoda, że w jego przypadku potrzeba aż 3 warstw!

      Usuń
    2. Ja jestem zaprawiona w bojach ;)

      Usuń
    3. Dla mnie to było lekkie zaskoczenie;)

      Usuń
  37. Buteleczki faktycznie są przepiękne! Revlon się postarał :) Jak dla mnie wygrywa kolorek pierwszy! Idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten jasnoróżowy idealny dla mnie! Na co dzień właśnie na takie odcienie maluję paznokcie, zwłaszcza latem. Świetnie się czuję z takimi subtelnymi odcieniami na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  39. ten pierwszy jest idelany <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Pink pineapple jest przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ostatnio często maluję paznokcie na kolor czerwieni:)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten pierwszy ładny, delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. jak dla mnie oba są idealne ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo lubię taką czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardziej podoba mi się ten różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Te buteleczki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Te buteleczki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Oba cudne <3 <3 <3 China Flower tez mam a Pink Pineapple dalam Manie :)
    Jak tylko mi troszké paznokcie odrosná ( maksymalnie mi sié jeden zlamal i musialam wszystkie skrócic) to zaraz bédé China Flower lakierowac :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękne buteleczki, ach i ta boska czerwień <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Obydwa są bardzo ładne, ale pierwszy jest bardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  51. oba piękne ale chyba stawiałabym na czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  52. 5 dni trwałości to i tak dużo. u mnie wszystko trzyma się max 2 dni

    OdpowiedzUsuń
  53. Oba kolory są przepiękne, ale urzekł mnie róż. Dodatkowo pachnie ananasem - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Miałam pachnący lakier z Revlonu z ich pierwszej kolekcji i o ile zapach był niesamowity, to aplikacja i krycie tragiczne :/ Z tego co czytam, to ta seria wyszła im o niebo lepiej, a do tego te śliczne buteleczki - bajka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamtej serii nie miałam, w ogóle mnie nie kusiła;) więc się nie wypowiem:)

      Usuń
  55. czerwony ♥ jest przepiękny ; )

    OdpowiedzUsuń
  56. Czerwień jest piękna,a buteleczka mega śliczna:)))

    OdpowiedzUsuń
  57. Kolorki fajne, chociaż nie przepadam za zapachowymi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten pierwszy jest śliczny, szkoda, że potrzebuje aż 3 warstw. Za czerwienią zbytnio nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Mi się obydwa podobają, choć chyba ta czerwień bardziej :)
    Z jaśniejszymi kolorami w sumie często jest tak, że potrzebują więcej warstw do ładnego krycia :)
    Nie wiedziałam, że w sumie są takie pachnące lakiery, ciekawa sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  60. Oba piękne! *.*
    Nigdy nie miałam zapachowego lakieru do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie znam tych lakierów. Czerwień jest piękna !

    OdpowiedzUsuń
  62. Lakiery mają cudowne kolorki, jednak chyba bardziej podoba mi się róż :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Pink Pineapple muszę dokupić do mojej czwóreczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.

Jeśli jednak nie czytasz nie komentuj i nie pisz głupot;) Proszę nie zostawiaj linków, to nie jest miejsce na Twoją reklamę. Komentarze zawierające linki będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...