piątek, 2 października 2015

Konkurs z marką Stenders! (zakończony)

Cześć Dziewczyny!
Wczoraj zapowiadałam i dzisiaj jest! Nie rzucam słów na wiatr;) Zatem wraz z marką Stenders chciałabym Was zaprosić na konkurs. Do wygrania dwa zestawy składające się z nowej wody toaletowej Stenders Nothern Light oraz apaszki marki Frey Wille. Nagrody są nowe i nie używane, a apaszki pięknie zapakowane.
Krótko o nagrodach


Woda toaletowa Stenders Nothern Light

Pierwsze promienie porannego światła powoli wznoszą się ponad morski horyzont, delikatnie dotykają twoich powiek i całują twoją duszę. To jest nowy świt, nowy start. Zamykasz oczy i czujesz powiew nowego początku wokół oraz wewnątrz siebie. Jak świeżość morza, światło północną bryzę, przywołuje wolność otaczając każdy cal twojej skóry. Rześki jak morska bryza, ten aromat rozkwita świeżymi i pikantnymi nutami passiflory i cytryny, przechodzący w nucie serca w bukiet owocu marakuji oraz białych kwiatów z długotrwałą i orzeźwiającą bazą nut wodnych, mango i piżma.

Frey Wille to austriacka marka produkująca wyjątkowe akcesoria i biżuterię. Nagrodą w konkursie jest jedwabna apaszka. Będzie ona idealna dla kobiet ceniących wysoką jakość i indywidualizm. Apaszka jest pięknie zapakowana:)
Apaszka złożona na cztery.

Zestaw nr 1 zawiera jeden flakon wody toaletowej Stenders Nothern Light  oraz jedną apaszkę w stonowanych kolorach (odcienie beżu, szarość).
Zestaw nr 2 zawiera jeden flakon wody toaletowej Stenders Nothern Light oraz jedną kolorową apaszkę (błękit, odcienie zieleni). 

W obu przypadkach kolory produktów mogą się nieznacznie różnić zależnie od indywidualnych ustawień monitora. 


Aby wziąć udział w konkursie na blogu należy


Obowiązkowo

1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga (wystarczy posiadać konto Google).
2. Polubić profil Stenders na Facebooku
3. Polubić profil Secretaddiction86 na Facebooku
4. Podać adres e-mail (nie będzie on nigdzie ujawniany, a dzięki niemu powiadomię Cię w przypadku wygranej).
5. Krótko odpowiedzieć na pytanie: Która z tegorocznych nowości Stenders wydaje Ci się najciekawsza i dlaczego? Listę nowości można znaleźć pod tym linkiem http://www.stenders-cosmetics.pl/nowo

Dodatkowo można

Umieścić banner konkursowy wraz z podlinkowaniem do tego wpisu na swoim blogu

Udostępnić post na Facebooku

Dodać mój blog do blogrolla

Dodać secretaddicion86 do obserwowanych na Instagramie


Konkurs trwa od 2.10 do 8.11.2015r do godz. 20:00. Organizatorem jestem ja, a sponsorem marka Stenders. Wygrywają dwie osoby. Jedna osoba może wygrać tylko jeden zestaw. Wyniki ukażą się w ciągu 3dni od zakończenia konkursu jako edycja tego wpisu oraz na moim FB. Na dane do wysyłki nagrody czekam max 3 dni. Dodatkowo zwycięzca otrzyma ode mnie osobiste powiadomienie mailowe. W przypadku braku zgłoszenia się nagroda przypadnie kolejnej osobie.  Nagrodę wysyłam ja w ciągu 7dni od momentu otrzymania danych do wysyłki. Wysyłka wyłącznie na terenie Polski. W konkursie mogą brać udział osoby pełnoletnie. Osoby poniżej 18 r.ż za zgodą rodziców lub opiekuna prawnego. Nagroda nie podlega wymianie na coś innego ani na ekwiwalent pieniężny. Zgłoszenia przyjmuję wyłącznie poprzez formularz Google. Zgłoszenia w komentarzach pod postem nie będą brane pod uwagę. Zgłoszenie można wypełnić tylko raz, wielokrotne zgłoszenia również nie będą brane pod uwagę. Zastrzegam sobie możliwość zmiany regulaminu. Osoby, które cofną polubienia/obserwacje po zakończeniu konkursu nie będą brane pod uwagę podczas kolejnych konkursów


Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr. 4, poz. 27 z późn. zm).


Bardzo proszę o dokładne zapoznanie się z powyższym regulaminem.


Banner do pobrania
Podoba Wam się nagroda? Jeśli tak zachęcam do wzięcia udziału i życzę powodzenia! Trzeba chwilę poświęcić na wypełnienie zgłoszenia, ale myślę, że warto:) Jeśli chodzi o samą markę na moim blogu można przeczytać kilka recenzji produktów, z którymi miałam do czynienia.

Edit. 9.11
WYNIKI!!!

Nagrody powędrują do: Ewa Głusiak (Zestaw 1), Tanika i Wojtas (Zestaw 2). Gratuluję! Wysyłam maila z informacją i czekam na dane do wysyłki! Macie na to max. 3 dni, ale mam nadzieję, że nie będziecie się z tym ociągać bo nagrody są zapakowane i mogę je od razu wysłać:)

Pozostałym bardzo dziękuję za udział i zapraszam na trwające właśnie rozdanie z Bielendą. Wkrótce będzie również coś od Optima Plus, a później jeszcze dwa zestawy kosmetyków ode mnie:) Atrakcji więc nie w najbliższym czasie nie zabraknie.



54 komentarze:

  1. piękna apaszka,woda toaletowa świetnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam zatem do udziału, dwa zestawy więc dwie szanse:)

      Usuń
  2. Powodzenia! Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super konkurs, też spróbuję!
    Pozdrawiam! :*
    www.hand-md.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiedziałam, że Stendrs ma w swej ofercie wody toaletowe
    muszę obniuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością wezmę udział, tylko tyle rzeczy wpadło mi w oko, że muszę przemyśleć, która jest wg mnie najfajniejsza :) może tym razem mi się poszczęści :D ta niebieska apaszka chyba bardziej mi się podoba, w beżach i bieli wyglądam jak trupek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście najbardziej zaciekawiły i ucieszyły balsamy do ust w sztyfcie, coś na co czekałam. Podejrzewam, że pobiegnę kupić:]

      Usuń
    2. A mnie chyba ta zielona woda toaletowa :) ale jeszcze nie jestem pewna :D

      Usuń
    3. A to właśnie ja jej używam, póki co wrażenia pozytywne:)

      Usuń
    4. Naprodukowałam się :P Trzymam za siebie kciuki, hahaha :D

      Usuń
  6. Ha :) wzięłam udział:) Stawiam na zieloną herbatę oczywiście ;) Tak się rozchociłam na te produkty pisząc o nich w formularzu, że aż chyba sobie je kupię xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzięłam udział, ta woda toaletowa wygląda bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne nagrody, zgłoszenie wysłane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award ;) będzie mi miło jak odpowiesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) coś ostatnio pełno mam tych nominacji, nie wiem kiedy dam radę na wszystkie odpowiedzieć;)

      Usuń
  10. Poszło - jestem ciekawa kosmetyków Stenders.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłoszenie wysłałam, powodzenia wszystkim! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia wszystkim biorącym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  13. *U* biorę udział z przeogromną przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłoszenie wysłane :) Upajam się właśnie zapachem żurawinowego mydełka pod prysznic Stenders i jestem strasznie ciekawa zapacchu tej wody toaletowej. Powodzenia wszystkim życzę! No i za swoje szczęście kciuki trzymam :P
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny konkurs. Zaraz przejrzę te nowości może też spróbuje szczęścia.
    Zaciekawił mnie zapach tej wody toaletowej, jak będę miałam gdzieś okazję to muszę ją poniuchać, bo ogólnie lubię cięższe zapachy, ale z bardziej świeżych to właśnie uwielbiam nuty białych kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kuszące nagrody :) Zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłosiłam się, ale... nie podałam zestawu, który w razie czego bym chciała wybrać. Czy w ogóle była taka możliwość? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię kosmetyki Stenders (za zapachy) i wzornictwo Frey Wille, więc wzięłam sobie udział. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wysłane, nie mogłam nie spróbować!
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wzięłam udział :)
    Bardzo ciekawe nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też się zgłosiłam, a co! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłoszenie wysłane :) Bardzo eleganckie nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  23. Apaszki piękne, ale te nowości kosmetyczne również kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aaaaaale super niespodzianka na początek tygodnia :) Dziękuję pięknie ♥
    Moc radości normalnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulację :) niech się dobrze ''noszą'' >.<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.

Jeśli jednak nie czytasz nie komentuj i nie pisz głupot;) Proszę nie zostawiaj linków, to nie jest miejsce na Twoją reklamę. Komentarze zawierające linki będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...