środa, 29 października 2014

Organique liczi się liczi?

Cześć Dziewczyny!

Dziś chciałabym Wam przybliżyć kolejny produkt marki Organique. A jest nim serum naprawczo-łagodzące z kozim mlekiem i liczi. Serum kupiłam bardziej z ciekawości niż z potrzeby. Choć potrzebę też sobie dorobiłam – będzie idealne po opalaniu;) Wcześniej dwukrotnie stosowałam Immuno- Serum z tej marki, więc moje nastawienie było pozytywne. Czy słusznie?


Opis producenta

Jedwabiste serum do ciała, o nowej udoskonalonej formule przeznaczone do pielęgnacji skóry wrażliwej, wymagającej rewitalizacji i odżywienia. Ekstrakty z koziego mleka i owocu liczi dostarczają niezbędnych witamin, białka i kwasów tłuszczowych, które wzmacniają, regenerują oraz pobudzają produkcję kolagenu. Kompleks IRICALMIN (wyciąg z kiełków pszenicy i drożdży) jest łatwo przyswajalnym źródłem aminokwasów, soli mineralnych i enzymów, przez co normalizuje, koi i nawilża podrażnioną skórę oraz delikatnie ją schładza. Kwas hialuronowy i gliceryna roślinna gwarantują odpowiedni poziom nawilżenia, olej canola wzmacnia barierę lipidową, a w połączeniu z witaminą E zapewnia silne działanie antyoksydacyjne. Ekstrakt z perły wygładza skórę, zapewnia komfort w

trakcie stosowania. Serum można stosować samodzielnie lub pod mleczne masło do ciała.

Moja opinia

Opakowanie

Ładne i poręczne z higieniczną pompką zawierające 100ml produktu. Typowe dla wielu produktów tej marki. Pompka działa bez zarzutów.

Konsystencja i zapach

Produkt ma jasną barwę i żelową konsystencję, która gładko rozprowadza się po skórze. Zapach jest słodkawy. Oczywiście na początku mi się nie podobał, ale w miarę stosowania przywykłam i nawet polubiłam. Choć nie jest to mój faworyt wśród kompozycji zapachowych Organique;) Na początku miałam wrażenie, że zapach długo się utrzymuje, po dłuższym czasie stosowania przestaję go czuć już kilka minut po nałożeniu na twarz.

Działanie

Serum przeznaczone jest zarówno do pielęgnacji twarzy jak i ciała (upewniłam się w salonie). Ja stosuję je najczęściej na twarz, szyję i dekolt. Serum dobrze się rozprowadza i szybko się wchłania praktycznie do matu. Świetnie współpracuje z każdym moim kremem, nadaje się również pod makijaż (pod warunkiem, że oczywiście nie przesadzimy z ilością). Początkowo stosowałam ten produkt po opalaniu, ponieważ ma właściwości regenerujące i dodatkowo lekko chłodzi skórę oraz na noc pod krem lub samodzielnie. Serum bardzo dobrze sobie radzi z moją skórą. Mimo dość intensywnego opalania nie spotkały mnie żadne przykre niespodzianki w postaci podrażnień, wysuszenia czy schodzącej skóry. Stosowanie na noc również przyniosło zadowalające rezultaty, po przebudzeniu moja skóra była gładka i nawilżona. Nie zauważyłam nadmiernego przetłuszczania ani zapychania cery. Aktualnie zdarza mi się stosować odrobinę serum na noc jakieś dwie godziny po zastosowaniu kremu z kwasem Pharmaceris. Dzięki temu moja skóra jest chroniona przed nadmiernym wysuszeniem i podrażnieniem.  Co tu dużo mówić – kolejny poczciwy produkt z Organique. Ciężko mi natomiast ocenić wydajność, ponieważ przez opakowanie nie widać zużycia. Serum kupiłam w lipcu, używam go razem z siostrą i opakowanie nadal jest dość ciężkie;)  Koszt to 38zł – stosunkowo niewiele jak na tak dużą pojemność.

Lubicie pielęgnację z wykorzystaniem serum?

Całą serię opisałam tutaj - KLIK!

Wcześniej opisywałam również inne sera Organique:
Immunoserum
Serum endorfinowe

78 komentarzy:

  1. Strasznie kusisz tymi produktami Organique, ale wcale się nie dziwie. Za produktami typu serum nie przepadam, zraziłam się do jednego i na razie sobie odpuściłam :) Ale z chęcią wypróbowałabym to, o którym piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowałas mnie nim, a cena też nie jest najgorsza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu wybrać do ich salonu :) mają tyle ciekawych kosmetyków które chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam tego typu kosmetyku tej marki, ale kusi!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam. Serum obecnie mam, że trzy opakowania różnych wiec jeszcze nowości nie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam organique za ich kosmetyki. Zapach liczi myślę, że by mnie uwiódł w tym kosmetyku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno większość klientek bardzo lubi zapach tej linii;)

      Usuń
  7. Dyniowy krem z Organique mój ulubiony. =)
    Tego serum jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w dyniowym do twarzy nie pasuje zapach, ale pod oczy jest b fajny;)

      Usuń
  8. Lubię sera do twarzy - moim ulubieńcem jest Flavo-C, ale opisane przez Ciebie serum też brzmi ciekawie i cena jak najbardziej zachęca do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Organique to dla mnie nowość. Aktualnie używam masła z Orientany i ono jest z liczi, aczkolwiek jest to tylko dodatek...

    OdpowiedzUsuń
  10. Również je mam :) I powiem szczerze, że to też nie jest moja ulubiona linia zapachowa Organique, co nie zmienia faktu, że zakupiłam z niej to serum, peeling i masło :P Kobieta to bardzo logiczne stworzenie ;) Za to chociaż jest dopasowane do mojego typu skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dobre:) Peeling miałam, ale tylko w firmie próbki;)

      Usuń
  11. Uwielbiam wszelkie serum, więc to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za bardzo mnie kusisz tymi kosmetykami z Organique :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię liczi od czasu do czasu zjeść, a na skórę? Hmmm, pewnie też bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam liczi, więc chętnie bym wypróbowała to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam i nawet go nie widziałam nigdy. Zamysł mi sie bardzo podoba, jak bedę w Organique to z cała pewnością mu się przyjrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawiłaś mnie tym serum :) Bardzo chętnie go wypróbuję :) Tym bardziej, że masełko z liczi uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuje na chciej liste, chetnie kiedys przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooo bardzo ciekawy produkt. Wczoraj byłam w ich sklepie i kupiłam wosk do kominka o zapachu waniliowym i muszę przyznać że to kompletna porażka. Wosk wcale nie pachnie...musze zaopatrzyć się w te od firmy YC :)
    Jeśli tak chwalisz to serum to musi być dobre :-) może się kiedyś na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z ich wosków byłam zadowolona, ale miałam inne zapachy...

      Usuń
  19. Kosztuje tylko tyle?! To ide kupic przy najbliższej okazji!

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią kiedyś wypróbuję, jeszcze nie miałam okazji testowac ich kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam to serum i bardzo je lubię :) Używam go w sytuacjach kryzysowych i naprawdę świetnie sobie daje radę z podrażnioną skórą. Ostatnio doceniłam jego działanie kiedy cały nos miałam dosłownie obleziony od kataru :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Każdy chwali kosmetyki Organique :) Chyba muszę wybrać się do sklepu i nadrobić braki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam właśnie immunoserum i jestem bardzo zadowolona, wybrałam je bo jak kupowałam szukałam produktu do twarzy i pani w Organique powiedziała że niby tylko immunoserum nadaje się do twarzy. Następnym razem spróbuję więc innej wersji:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam go, ale jeszcze nie zdążyłam użyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyznam, że bardzo zaciekawiło mnie to serum.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przy używaniu go do ciała nie byłoby pewnie zbyt wydajne więc pewnie też bym je tylko na twarz nakładała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dostałam go gratis przy reklamacji peelingu enzymatycznego z wadliwej serii i niestety mnie zapycha, poza tym pachnie zbyt intensywnie dla mnie jeśli chcę go używać do twarzy ale za to jako balsam sprawdza się dobrze na łokciach, kolanach i piętach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na początku przeszkadzał zapach, ale teraz to juz prawie go nie czuje;) zapychania u siebie w ogóle nie zauważyłam, ale każda skóra jest inna. Moja nie jest mocno skłonna do tego typu niespodzianek.

      Usuń
  28. Z miłą chęcią bym go przygarnęła by sprawdzić na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię wszelkie sera. To może też być fajne.

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę w końcu spisać wszystko co polecasz z Organique i poleźć tam, stracić kupę kasy i zyskać idealną skórę :D A tak poważnie, to akurat to serum by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to będziesz musiała naprawdę sporą kupkę kasy stracić:D

      Usuń
  31. Na pewno się skuszę w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. do ciałą bym nie kupil drogich produktów :P ... mam z lirene i lubię ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Cena przy takiej pojemności wydaje się być kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki, ale ten kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu , jak na Organique cena jest przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapowiada się bardzo fajnie, więc będę musiała wypróbować je na własnej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam jeszcze nic tej marki :) ale strasznie mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  38. nie ma to jak dorobić sobie potrzebę ;) Ja nie mam stacjonarnie dostępu do Organique, więc rzadko mam do czynienia z ich kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  39. Skusiłaś mnie :P a jak na złość odkryłam sklep Organique i pewnie jak do niego zajrzę to nie wyjdę pusto :))

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo zachęcający kosmetyk, muszę się mu bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nic nie miałam od Organique a ciągle ktoś kusi.

    OdpowiedzUsuń
  42. Faktycznie cenowo nie wypada tragicznie - no ciekawe jest :)

    OdpowiedzUsuń
  43. A sio kusicielko ! przez Ciebie będę musiała się zebrać i polecieć niedługo do Organique na zakupy xD

    OdpowiedzUsuń
  44. Muszę sprawdzić to serum, jakoś do tej pory nie zwracałam uwagi na pielęgnację twarzy Organique :) chciałam peeling enzymatyczny ale ciągle braki w sklepie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tak, coś tam podobno zmieniają i ciągle jest niedostępny:/ ale gdzieś czytałam, że ma się pojawić...

      Usuń
  45. nie używam,choć kusisz oj kusisz :D

    OdpowiedzUsuń
  46. z chęcią bym je wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cena zachęca do zakupu :) Skuszę się!

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak Cię odwiedzam to moja chciej lista powiększa się i powiększa !!! :D jak możesz;D

    OdpowiedzUsuń
  49. To chyba jeden z nielicznych produktów z Organique, który mnie nie kręci :) Juuuhuuuu ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem zaskoczona jego ceną, faktycznie jest bardzo przystępna ;)) W ogóle kusisz tyloma produktami tej marki, aż wstyd, że ja jeszcze żadnego nie miałam;>

    OdpowiedzUsuń
  51. ja jakoś nie przepadam za serum

    OdpowiedzUsuń
  52. ja własnie planuję zakup jakiegoś serum i może właśnie to wybiorę :D w sumie sama nie wiem jeszcze czego chcę hah :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja dopiero zaczynam przygodę z Organique i pewnie przyjdzie kiedyś kolej na to serum.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.

Jeśli jednak nie czytasz nie komentuj i nie pisz głupot;) Proszę nie zostawiaj linków, to nie jest miejsce na Twoją reklamę. Komentarze zawierające linki będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...